24 Ocak 2014 Cuma

Akarsuya Bırakılan Mektup

Selam olsun Şiirini okuyup;Çay demleyene,kahvesini alıp sigarasını icene,corbasını alıp yorganına sarılanlara,gece uyumayanlara,sabah uyanamayanlara,kulaklığını alıp dışarı cıkanlara,yağmurun keyfini cıkaranlara,selam olsun hayal kurup dalanlara,selam olsun aşıklara,düşmanlara,selam olsun otobüsün  köşesine gecip buğulu camın ardından etrafı izleyenlere,selam olsun yanlızlara,selam olsun kitabını okuyana,eyleme katılana,çalışana,karnesini alana,selamlar olsun ey ahali; dans edene,şarkı söyleyene VE VE VE deli gibi sevenlere, herkese selam.

Aşk bencilliktir dostlarım,sevgi beklemek,ilgi beklemek,vaktin sadece kendine ayrılmasını istemek,sarılmasını istemek,her dakika mesajmak.Bunlar etrafımızdakilerine ve ailelerimize gösterdiğimiz en büyük bencilliktir.Bunları göz önünde bulundurursak kabul ediyorum ben dunyanın en mutlu bencil adamıyım.

Bilhassa Bu aşkın bencil değilde "SENCİL" halidir.Sevgi Ruhun dinlenme metodudur veyahut ruhumuzun "TATİLİ" dir.Bırakın izin verin çalışmayı bırakıp vaktinizi ruhunuza ayırın. Bilmukabele efendim..

              "Ellerim bile birbini kıskanıyor bilirsin,
                  saçına hangisi değerse öbürü sigara yakıyor."
                   
                            Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç

                            Ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını
                            Neden akşam oluyorum tren kalkınca
                            Kırlangıçlar birdenbire çekip gidince
                            Mendiller sallanınca neden tıkanıyorum
                            Öyle çok acımasız ki, öyle birdenbire ki
                            Az önceki çiçekler nasıl da diken diken
                            Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.

                           O sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti 
                           O elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti
                           Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz
                           Günler devlet alacağı, yıllar bir kadehçik buzlu rakı
                           Oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı
                           Kavaklara oklu yürek çizip duran o çakı
                           Nerde şimdi, nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu
                           Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.

                                     Hasan Hüseyin Korkmazgil
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder