Selam olsun Şiirini okuyup;Çay demleyene,kahvesini alıp sigarasını icene,corbasını alıp yorganına sarılanlara,gece uyumayanlara,sabah uyanamayanlara,kulaklığını alıp dışarı cıkanlara,yağmurun keyfini cıkaranlara,selam olsun hayal kurup dalanlara,selam olsun aşıklara,düşmanlara,selam olsun otobüsün köşesine gecip buğulu camın ardından etrafı izleyenlere,selam olsun yanlızlara,selam olsun kitabını okuyana,eyleme katılana,çalışana,karnesini alana,selamlar olsun ey ahali; dans edene,şarkı söyleyene VE VE VE deli gibi sevenlere, herkese selam.
Aşk bencilliktir dostlarım,sevgi beklemek,ilgi beklemek,vaktin sadece kendine ayrılmasını istemek,sarılmasını istemek,her dakika mesajmak.Bunlar etrafımızdakilerine ve ailelerimize gösterdiğimiz en büyük bencilliktir.Bunları göz önünde bulundurursak kabul ediyorum ben dunyanın en mutlu bencil adamıyım.
Bilhassa Bu aşkın bencil değilde "SENCİL" halidir.Sevgi Ruhun dinlenme metodudur veyahut ruhumuzun "TATİLİ" dir.Bırakın izin verin çalışmayı bırakıp vaktinizi ruhunuza ayırın. Bilmukabele efendim..
"Ellerim bile birbini kıskanıyor bilirsin,
saçına hangisi değerse öbürü sigara yakıyor."
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç
Ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını
Neden akşam oluyorum tren kalkınca
Kırlangıçlar birdenbire çekip gidince
Mendiller sallanınca neden tıkanıyorum
Öyle çok acımasız ki, öyle birdenbire ki
Az önceki çiçekler nasıl da diken diken
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.
O sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti
O elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti
Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz
Günler devlet alacağı, yıllar bir kadehçik buzlu rakı
Oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı
Kavaklara oklu yürek çizip duran o çakı
Nerde şimdi, nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.
Hasan Hüseyin Korkmazgil
.jpg)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder